Fribiljett mot himlen

Dett är helt ärligt talat, sjukt !
Är på väg ner för att träffa en av mina bästa vänner, kanske min bästa.
Inte riktigt i den åldern då man rangordnar sina vänner längre.
Men hon hade helt klart tillhört en av favoriter till topp placeringen om jag varit 10 bast.
Nu ska jag för FÖRSTA gången få träffa henne,. jag gillart !

Ska dessutom träffa mina underbara hässleholmsbrudar som jag lärde känna under hultatsfredsfestivalen.
Som dessutom var den sista Hultan, mäktigt!
Det här kommer blir den bästa helgen på länge, jag känner det på mig.
Det kommer bli dimma, ska försöka ta så mycket bilder som möjligt.

Om en timme står jag i ingenmansland där ingen kommer åt mig och knappt någon vet var jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0