Jag känner mig bara så där härligt ur balans..

Att försöka sätta ord på denna helg skulle inte vara rättvist mot någon. Denna bild säger ganska mycket, har spenderat två dagar på denna lång vita sandstrand i Åhus med 35 grader i skuggan med underbara vänner, bättrat på brännan och spänt mig för allt nytt nyfiket folk.

 

Sitter nu på tåget påväg tillbaka,har helgen till ära bokat en 1klass biljett av bara farten och med laddade batterier, en rejäl ego-boost från helgen kan jag inte annat än att sitta och le för mig själv hela vägen tillbaka hem till Stockholm. Tror jag kan sticka ut hakan och säga att jag är lycklig. Och fyfan vad jag förtjänade det här! Kommer leva på den här helgen ett bra tag framöver och verkligen inga jobbiga turister kan dra ner det.

 

Ska njuta av bilderna och välja ut några ni ska få se.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0