En vacker dag blir ingenting som förr.

Då ger man sig på det här igen, min tredje blogg.
Jag känner bara för att skriva av mig ibland och dela med mig utav tankarna ur mitt oerhört poetiska huvud.
Ingen närmare presentation kommer att ges om mig.
Jag jobbar på ett lyxhotell i centrala Sthlm och bor i en etta på söder.
Känner mig ibland ensammast i Sverige i en av de vackraste städerna jag varit i.

Mitt hjärta har krossats flera gånger hittills detta år och att få skriva av sig är väl bara ett sätt att försöka stärka mig själv då jag förhoppnigsvis ska få ner några positiva rader om mig själv som jag sedan kan älta in genom att även läsa dem.

På återseende mina nya läsare, nu ska vännen min fixa bloggen lite snygg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0