Jag dricker inte ens kaffé

Jag dricker inte ens kaffé

Nu var det enormt länge sen jag lät mina fingrar knappra på tangentbordet och dela med sig utav mina tankar och känslor.

Jag tror nu mina vänner att jag blivit en riktig stockholmare. Ni vet en sån där människa som blir hatad vart man än rör sig i landet, bara för att man säger att man bor i 'fjollträsk'.

Hatet är ju otroligt befogat om man kollar på bevisen från den senaste veckan.

Jag är blå och röstade på moderaterna i riksdagsvalet.
Jag dricker latte på morgonen ur en mugg där Fredrik Reinfeldt är profilerad. Jag handdiskar därefter muggen varje morgon, bara för att inte slita ut den fina bilden på han.
Jag drar mig för att åka tunnelbana numera, tar hellre till min fysik och vandrar dom få stationer jag måste förflytta mig för att slippa beblanda mig med s.k. 'vanligt folk', -arbetarklassen.
Jag ryser och får sånär utslag på kroppen när jag åker tunnelbana och ser ett par skitiga snickarbyxor och ett par målfärgspilda stålhettaskor.
Jag har nu en flickvän som klätt omslaget på både Café och Slitz och som nu säger sig inte gör småjobb som Playboy när dom ringer och frågar efter henne konstant där vi numera bor ute i Nacka i hennes villa vid sjötomten...





Kommentarer
Postat av: s.s

driver du eller? :P

2010-09-29 @ 15:43:06
Postat av: Anonym

hahahahahahahaha!!! i just love it!

2010-09-29 @ 19:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0