1 April och numera en riktig stockholmare

1 April känns som en bra dag att börja blogga på igen, håller det inte så var det alltid ett av mängden av dåliga aprilskämt.
Jag har förmiddagen ledig, dunkar Winnerbäck på nya 47 tummaren som jag har börjat fundera på om känslorna för den sakta håller på att slå mina känslor för min underbara flickvän..
Disken är fixad, sängen är bäddad, fyllt mig själv med enbart nyttigheter, morgonpromenaden avklarad! Trots alla dessa outhärdliga sysslor så känner jag mig sysslolös.
Jag har redan läst pärm till pärm på både alla utgåvor av BODY samt KING magazine, jag behöver något att göra. För jag kan verkligen inte gymma varje ledig minut, det har jag börjat förstått. Med vilan har även resultaten börjat att komma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0